zaterdag 2 juli 2016

POSTKAARTEN VAN UIT BORDEAUX EN HONFLEUR

Postkaarten

Postkaart.
Honfleur 5 juillet 1917college Honfleur 001.jpg
Lieve ouders,
Ik neem het potlood in mijn hand om u eenige regelen te schrijven en de staat mijner gezondheid ken baar te maken. Ander nieuws weet ik noch niet Ik vind ook den tijd lang zonder nieuws. Aanvaard de beste groeten van uwen toegenegen zoon Achill.
Honfleur Place obelisque 001.jpg
Honfleur le 7 juillet 1917
Beminde zuster,
Ik neem het potlood in mij hand om u eenige regelen te schrijven en de staat mijner gezondheid kenbaar te maken en verhoop van u hetzelfde. Alix, ik wacht nog altijd achter nieuws. Aanvaard de beste groeten van uwen broeder Achille.

Kopie van Un baiser.jpeg

Bordeaux le 12 janvier 1917
Ik heb met veel plijsier u kaartje ontvangen waarop ik gezien heb dat gijder nog allen in volle gezondheid zijn en met mij is het van hetzelfde. Ik heb lang gewacht van u te antwoorden want wij werken meer en meer maar ook zal ik op het laatste van de maand maar komen met honderd frank. Nu vele complimenten aan geheel het huisgezin. Uw toegenegen broeder Achille.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten