zaterdag 2 juli 2016

Groetjes aan de zuster in het hospitaal en kerstwensen 1917



kerstkaart.jpeg
Honfleur 25.12.1917
Beminde zuster,
Ik kom u een zalig hoogdag wenschen. Het is wel een weinig laat maar ik lig seder 3 dagen in bed met de zeere keel en de kurs gelijk een paard. Vandaag is gebeter en daarom zend ik u een kaart. Wenscht een hoogdag aan geheel de famille van u toegenegen broeder Achille.

boten honfleur.jpeg
Honfleur le 11/12/1917
Beminde zuster,
Ik neem de pen in mijn hand om u te antwoorden op de kaart die ik vandaag ontvangen heb waarop ik de goede gezondheid van u allen zie en met mij is het ook allerbest. Doet de complimenten aan geheel de famille ook in het hospitaal aan de  zusters en andere vrienden en kennissen. Aanvaard mijn beste groeten van uw toegenegen broeder Achille.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten